Moje pismo tebi. Meni. Svima…

Prvi i najbitniji utisak: stravaaaa! ukacila je najbitniju stvar!
A ta stvar je “duboka osecanja”. Mislim da svi imamo urodjen taj najdublji strah od najjacih stvari. Kao na primer to dublje emotivno vezivanje je jedna od najjacih stvari koje mozemo da iskusimo u svom zivotu. To uglavnom podrazumeva u isto vreme potencijal i za najbolje i za najgore. E svi se plasimo onog najgoreg i zato je sigurna zona upravo ova zona povrsnih veza i kres kombinacija. I tu nam je vima sigurno. Ma nema coveka na planeti kome nije sigurno u toj zoni! I to ti je populus. A tu negde smo i mi koji znamo da ima dublje i da moze i da ga se samo plasimo. I sta sad?!

Droge.

Naturlih. Jer ne postoji zamena za ljubav. A svakom humansu treba ljubav. Jebes hranu i suvo mesto za spavanje. Jebes sto si ziv kad nema ljubav. Prosto je.

Tako da nije to bas samo problem toga kako vidis sebe, nego jebote da li su ti zadovoljene osnovne potrebe ili ne.

Eto tako ja to vidim. Drago mi je da si se izvukla iz toga ziva i mislece glave. Mnogi ne prezive tu najtezu glad.
<3

