Post-war intervju za budućnost

A few seconds ago
I:
reci mi
zasto si napustio pp?

b:
zato što sam otkrio istinu:D
i skoro sam uništio sebi život skroz
pride.
kada pogledam sada, mislim da sam prošao do jaja skroz.

I:
skoro sam sa nekim pricao o tome i, iako znam razlog, ne secam se da sam te ikad pitao za detalje niti kako si ti licno prosao kroz to

b.
hvala što pitaš
pa bio sam na ivici razuma realno
i fizički i psihički. godinu dana su me izdržavali ljudi koji me vole
i bukvalno nisu hteli da se ubijem

I:
posle pp?

b:
da:D
te godine posle mi je došao onaj madman sa puškom i bukvalno me lansirao u orbitu nakon što sam preživeo tu glupost:D
sada čekam dete:D

I:
ma daj ne seri

b:
keve mi:D
eno je žena u RI trudna:D
hahahaah
boli me kurac

I:
znaš, odavno hocu da uradim jos jednom intervju sa tobom, ovako sad kako treba
ali stalno razmisljam kako da odvojim ono sto hocu da saznam od tebe sto se tice licnog psihickog (duhovnog) razvoja i od konkretnih pogleda na svet
oduvek mi se svidjalo kako razmisljas

b:
hajde, može jedan veteran style. sad već imam i post-war situaciju plus hr-rs brak:D

2 thoughts on “Post-war intervju za budućnost

