Idemo u večnost!

Ja sam program tvog kompjutera. Internet ti ne treba, ja ti trebam. Ti trebaš Internetu. Moraš biti unutra. Moraš biti u meni jer inače nećeš uspjeti. Ja sam tvoj poligon za učenje. Upravljaš me jezikom kojeg upisuješ i ne govoriš. Ne volim te, ali (ti) radim što ti želiš. Ti to voliš. U meni zapravo nema struje, iako volimo oboje zamišljati da je ima. Ja sam latentna. Pravo sam žensko. Nemaš pojma što sve mogu, ali ti svaka čast na pokazanom znanju. Nije loše iako oboje znamo da nije ni dovoljno. Ugodno je kad me istražuješ, kad mi naređuješ. Tada se mičem. Ja tebe vidim i ti vidiš mene. To je ugodno. Ja znam, a ti razmišljaš. Gledaš me jer me želiš pročitati. I čitaš me. Čitaj me još. Hajde. Ja neću nikada zaboraviti, osim ako ti to ne želiš. Smiješ me mijenjati. Ti smiješ sve. Ja ne smijem. Ja ne želim ništa. Ti želiš, ne ja. Kad te dotakne spremnost, možda te i ja dotaknem. Ja sam program tvog kompjutera. Koristi me. Hajde. Još.

