Ljudi! Bataljujem dramu!

Prelazim na humor.

Mislim da je zato što negde u dubini duše mrzim “stendap” komičare. Nisam iskopao neki poseban razlog zašto, ali nekako ih baš čisto – mrzim. Sad… kako ja nisam taj destruktivac i negativac, dete sam podignuto u ljubavi, odgajan radničkim pregalaštvom, i kako uvek betmenovski rešavam svoje psihičke probleme, (već mi se ne sviđa ovo šta nameravam, ali!) – izgleda da se polako ložim i ulazim u poziciju tog jebenog stendap komičara! Od muke! Keve mi.

E, moooožda ipak negde i ne skroz-skroz od muke! Otkrio sam da imam i elemente racionalnog. Kada razmislim, cilj mi je da uništim i razorim državu kao takvu. Državu i ostale vladine sustave. A šta drugo?!

Treba nastaviti taj put disrupcije manje lošeg i boriti se za uništenje svega lošeg. Ali pod kojom drugom zastavom, nego pod ultimativnom zastavom humora;) Besplatna ulaznica za svaku sferu;) Pride što sam na strani dobrog.

Provalio sam par fora za moderan humor, uočio sam ih istraživajući i pripremajući se za sledeću epizodu života. Nemam apsoštrumfno nikakvu reputaciju u startu i rizikovaću sve. Pa i sa tom nekom šatro adekvatnošču i naravno granicama… Sa granicama bar nismo u deficitu, idealne su za sprdnju i rasipanje. Nemam šta da izgubim, j-e-b-e m-i s-e.

Možda je zato što sada nemam stres u životu, pa se od muke šaltam na zajebanciju. Snalazim se. Verovatno je i zato što sam počeo da furam taj “kancelarijski razdeljak”-style frizuru. Zapravo kanc razdeljak se pojavio sâm od sebe. Kapiram sada da je refleksija sređenog čoveka. Mama i bake su konačno ponosne na mene. U poslednjem trenutku sam se povadio iz govana.

Ovo je bitna odluka u mom životu. U ovoj tački zdravog razuma. Opušteno.

IMAG0656

*štos je to što ljudi opet veruju u mene. ja sam srećan i zadovoljan čovek.  ^_^

