ГСП vaspitavanje

Vozim se basom neki dan. Ušao roditelj sa detetom. I odmah počeo da baca na dete strah, sramotu i zidove.
Jako i glasno. Namršteno.

“Stani ovde! Skloni se da ljudi prođu!”
“Nemoj to da radiš!”
“Ćuti!”
“Sedi ovde pored mene i nemoj da se penješ na sedište prljave su ti cipele!”
“Nemoj tamo da gledaš!”
“Nemoj to da radiš, to je sramota! Koliko puta smo kući to rekli!”
“Jer smo rekli kako treba da se ponašaš u prevozu?!”
“Ajde sad fino.”

“Ne!!! Nemoj to nikako! Dobićeš batine!”
“Izvinite molim vas, izvinite. Ne znam šta da radim sa njim. Postao je nemoguć. Izvinite.”
(pa kaže sebi u bradu: “Jao Bože, propašću u zemlju od sramote”)
“Kaži izvini, čiki!”
“KAŽI IZVINI ČIKI!!! Jebem ti mater nevaspitanu!!! Kakav si mali debil! Nikad čovek od tebe neće da bude! Uvek prvo pokvariš najskuplje igračke i slomiš, dereš se, skačeš, žvrljaš gde stigneš! O Bože, šta sam Mariji Devici ja u životu skrivila da me kazni sa ovakvim demonom! I bijem kad treba, ništa. Ubiću Boga u tebi kad dođemo kući! Ubiću tebe pa mene!”
“Kaži izvini čiki!!!”

“Čiko…”
“Izvini.”

3 thoughts on “ГСП vaspitavanje

