RAZUM I NAUK

Dobih super kritiku ove naše univerzalne deklaracije.

Opominje na izostavljanje nekih stvari:
“Npr. šta mislite o državi i crkvi, o obrazovanju, o manjinama, o lgbt populaciji, gej brakovima, usvajanja dece u gej brakovima, o prohibiciji narkotika, o javnom prevozu, o ekologiji, o energetici, o ekonomiji, o poreskoj politici, o ratovima 90-tih, o nacionalizmu, fašizmu, šovinizmu, o ženama, o poziciji građana naspram države, o demokratiji u srbiji, o izbornom sistemu, o ustavu, o pojedinim zakonima, gde bi sebe svrstali više levo, više desno ili centar, itd.”

Moj (približno isti, malo sam ga dorado/dramatizovao za ovde – suština ista) odgovor mejlom.
“Well, razrađivali smo i ova pitanja na koja si ukazao (još jednom sam ih izdvojio u slučaju da smo nešto propustili) i zajednički stav pirata/hakera i digitalnih aktivista sa kojima sam pričao je da su to uglavnom bitke sa debilima i da ćemo sa ovako čistom piratskom platformom da izbegnemo valjanje u blatu sa njima a pri tome ćemo svojom neutralnošću da iznesemo sve esencijalne vrednostina pravo mesto. To ne znači da se time nećemo baviti, već da se zapravo ugledamo na Internet koji je svima sasvim okej baš ovakav kakav je – sad, deriviraj šta to sve može da znači za društvo u praksi (da, jeste neka najnapucanija forma anarhizma koji zapravo šljaka. ono što je jedini preostali problem Interneta je njegova fizička osnova i tu se sada već racionalizuju priča i akcija)

Na primer, ali da se ogradim sada na moj lični stav ne stav partije, ja ne bi zabranjivao ni jedan pokret ili pojavu ili ideju – kao što se borim za svaki bit na Mreži, tako se borim i za svaku ideju jer mi (ljudi) nismo pametniji od slobodnog protoka svih ideja gde svaka od njih zauzima svoje adekvatno mesto.
Ovo je užasno komplikovano (za okruženje u kojem živimo) i bolje da me pitaš/pitate live, ovo je sama esencija mog pristupa. Neki model/ideal koji mogu da uzmem na keca je Ričard Dokins u svom neumornom otvorenom dijalogu sa vernicima.

Dakle ja sam za kvalitetan fajt/dijalog koji obema stranama daje nemerljivo više od ćutanja.  #neverendingfight dok sam živ verovatno :D”

