Gusto pakovana esencija srpske neizlečive autoimune bolesti – nole package


Kladim se da za ovu kampanju _nije_ angažovana specijalna anti-srpska jezuitska služba. Nije, međutim posao su uradili za desetku i ovaj anti-serbian squad da postoji skinuo bi im kapu za ovo. Ceo posao je uradila obična pro-nacionalna ekipa sa već standardno urođenom lobotomijom mozga – tj. sa urođenim filingom za pucanje sebi u stomak jednom rukom i zakopavanje u (srpsku) zemlju drugom, dok u isto vreme ortak sa spomenika pijan i usran od rakije piša po auto-sahranjivaču.

U ovom propagandnom materijalu su gusto napakovane esencije svih svih srpskih autoimunih i neizlečivih bolesti – sve to overeno etiketom zvezde svetskog nivoa. Znači: legalno, legitimno, cool i “svecki”. Jedino što može da nadjebe ovaj paket govana je propaganda Srpske pravoslavne crkve za krštenje (za decu do 40 dana starosti) po specijalnom “diskauntu” za samo 99eura u danima kada je rođen i umro patrijarh Pavle.

~

SETUP: Srpsko selo, prelepo i naivno (skupa kamera, jeftini palanački Final Cut Pro filteri kao stvoreni za ova sranja). Dvorište, kul čiča sa četvrtkom leba u šakama. Tronožac, šljiva i dunja pored sveže krečene magaze. Proročanstvo i dolazak Odabranog. Drveni vimbldon-stub, pehar i svetska slava (ultimativna slika za masturbaciju uzduž i popreko izjebanih Srba).
Akcija! Gunj! Izlazak u spoljni svet pun “stranih” trgoivna – izlazak sa verom u tu jednu jedinu “našu” domaću trgovinu – dobru za sve. Uverenost da će biti svega. Da naš novac ostane u našoj Srbiji!

Ok, ovde pauza da se simpatizeri Dveri, SnpNaši 1389 i Obraza obrišu i odmaste od višestrukih orgazama pa nastavljamo dalje sa analizom.

~

  • U prvom segmentu odmah može da se namiriše paranoidno bežanje u kremansko proročanstvo i eksploatacija četvrtke hleba koji ljudi _danas_ kupuju u trgovini. Jaka veza sa mentalnim stanjem prosečnog sjebanog srbina u današnjem vakuumu između dva infostana.
  • Jak eho srpskog sela. Svi mi ovde smo “rođeni” sa patetičnim i jakim vezama prema selu. Nekima od nas su babe prosto samo smrdele i bile aljkave – posetili smo ih tri puta zbog naše keve tj. njene kćerke. Neki od nas nisu imali toliko sreće i posećivali su pristojnije i urednije babe serijski – godinama, pri tome ojačavajući nadljudski jake i patološki emo patetične veze iz kojih ni dan danas mnogi ne mogu da se iskobeljaju. Dakle, kako god da okreneš jak simbol za šamaranje mozga.
  • Brainwash fleška: instagram-stlye Vimbldon drveni stubić sa Noletom i peharom u fokusu. Evociranje očiju punih suza kod bar 10 miliona Srba posle Noletovog standardnog feniksovskog dvanaestog “taj breka” u odlučujućem setu. Još jedan jak simbol i cela reklama na dobrom putu da realizuje punokrvno mentalno silovanje “tv primaoca” iste.
  • “Izlazak” u spoljni svet: Šatro muda i petlja. Šatro prihvatanje različitosti. Šatro moderno. Šatro lepo. Šatro integracija tradicije i savremenoga. Da se ne lažemo: psihičko silovanje duplom analnom penetracijom. Sa cepanjem i sa trajnim psihološkim i telesnim povređivanjima.
  • Savršena eksploatatorska poruka za kraj: “moraće da se zasuču rukavi” – prilično ofucana i etablirana “vrednost” kada lenji Srbi polupijani kenjaju uz rakiju u kafani i rešavaju da “od sutra zasuku rukave i urade nešto”. Odmah zatim, “Jer, samo tako ćemo pobediti.“. _Pobeda_ – propagandna koska u domaćem etru revitalizovana iz doba proleterijata. Čini mi se da je ovo novina (ne znam, uhvatim tv u teretani ili kad svratim kod nekoga, zato reagujem ovako kao ker na automobile). Da, jeste korišćena u ehu Đokovićevih pobeda, međutim ovde je fokuisrana u kadru sa jabukama i srpskim selom. Koje je doduše tri svetlosne godine daleko od “srećne porodice koja u ponosu svoga rada osigurava svoju egzistenciju i integritet, komunicira bacanjem jabuke svetskoj zvezdi na prs-u-bulju-style opušteno i classy”. To se možda, ali veliko _možda_, dešavalo u kraljevini. Znam da je moj neki pradeda kada mu je loza rodila najveći grozd u srezu te godine (devet oke težak, ako se dobro sećam) dobio neku plaketu od nekog ljigavog Obrenovića – kažem, ta komunikacija sa ovima gore iz vlasti je oduvek bila na nivou mita i nikad ostvarene jednakosti u komunikaciji. Dakle, još jedna prljava eksploatacija koja drma u srž sve srpske lične i nation-wide nesigurnosti.
  • Finale sa tipičnom kvazi-anacionalnom eksploatacijom “kupuj u domaćoj trgovini – kupićeš više”. Domaća trgovina u 2012. godini:D Jebote, pa čak su i dvanaestogodišnji pajdomani u nekom britanskom selu svesni da takav bullshit više ne postoji.

TLDR: Postoje oni/one: korporacije, i mi: kvazi-slobodni građani. Svaka bit našega življenja danas, od hrane u našim crevima i suza u našim očima, sve do mirišljavog ljubavnog pisma je zatrovano korporacijama. SVE!

2 thoughts on “Gusto pakovana esencija srpske neizlečive autoimune bolesti – nole package

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s