ECO Nabijanje Na #busplus Auspuh

Vozači trolejbusa su jutros rano oko 5 časova i 28 minuta na Studentskom trgu “prebili” poslednjeg preostalog vozača popularnog “trijeskeca” do Kliničkog centra, tj. smrti.

Policija je stigla na lice mesta “prebijanja” odmah nakon svoje prve kafe, negde oko 7:28. Metalci kod konja, očevici (penzionera-očevidaca nema u to vreme da se ne lažemo. što bi se cimali po lebac u pola šest kad im maksi radi 24/7 i ima klimu kad upekne četrdeset) kažu da je i Draganče nabijen na auspuh isto kao i svi ostali vozači autobusa do sada, ali za njega su se “trolejbaši” posebno spremali.

“Ova akcija ubijanja Dragančeta je bila najorganizovanija od svih do sada” – kaže mlađani metalac sa crvenom čirokanom od 35 santimetara. “Prvo su njih petorica dugačkim motkama olupali sve kamere oko stajališta i studentskog parka – simultano. Nosili su crne maske da ih novi Google+ fejs rekognišn ne bi isprovaljivao. Kameru kod “Square nine”-a nisu smeli da pipnu, tamo su dali tri soma evra mito, da sekjuriti ćuti. Kameru na matematičkom nisu lupali jer je bila pokvarena, to i mi znamo, tamo valjamo gudru. Sve ostale su olupali.”

Čuli smo da Dačić koristi Google+ fejs rekognišn da izvaljuje kriminalce! Eeee, nije ni on siso vesla. Što da plaća razvoj custom pattern recognition tehnologije kad može da pravi Google+ naloge ko salatu i samo da piči, boli ga kurac” – uključuje se treći omladinac.
“Posle olupanih kamera sve je bilo lako. Kad je Draganče parkirao na studenjaku svog trijeskeca trolejbaši su ušli na srednja vrata sa lancima i elektro šokerima. Izneli su Dragančeta kroz prednja vrata nakon što su ga ošamutili. Kod trafike na studenjaku su ga odmah nabili na podgrejan i omašćen auspuh. Tad nam je pripala muka i zapalili smo kući na doručak, tad je bilo već oko šest…” završio je čiroki metalac.

Zanimljivo je da su vozači trolejbusa na svom komjuniti pejdzu na Facebook-u ostavili poruku za javnost sledeće sadržine:
Stop zagađivanju planete i ubijanju naših najmlađih Beograđana! Mi svoj doprinos dajemo svakim preveženim kilometrom bez ijednog molekula zagađenja sredine u kojoj živimo! Ako izračunate koliko hektolitara ugljendioksida napravi jedna linija kao što je 31, videćete da je naša akcija više nego opravdana. Svaka peta beba koja umre u Beogradskim bolnicama umre direktno zbog izduvnih gasova neodgovornih vozača motora sa unutrašnjim sagorevanjem! 
Za zdravlje naše nacije i za zdravlje naše dece!!! Smrt SUS vozačima!

Poslednji vozač “trijeskeca” je ubijen tako što je nabijen na mastan auspuh. I to na klasičan turski način, kroz anus pa sve gore negde do između ramena i vrata. Trolejbaši su nakon toga uključili motor tog poslednjeg “trijeskec”-a i nakačili na Dragančetov auspuh koji mu je virio iz dupeta i ispekli ga kao prase, ali iznutra. Drugi očevici (narkomani iz parka – jedino njima nije bilo gadno da gledaju) kažu da je Dragan umro tek petnaest minuta nakon pečenja jer su “trolejbaši” držali motor ispod soma obrtaja da bi se Draganče lagaaaaano krčkao i umro u najgorim mukama. Glasine kažu dalje, da GSP ima specijalnog trolejbaša da organizuje te akcije. Jhon Smith je u početku svoje karijere nabijao na auspuh neadekvatne vozače širom Evrope. Kada je očistio EU od zagađenja poslat je na specijalan zadatak u Srbiju da je spremi za Evropsku Uniju. Krenuo je 2006. godine sa vozačima GSP-a koji imaju šećer u krvi preko 6 (sve medicinske nalaze je dobijao na mejl direktno od Đilasa, a Đilas je dobijao sve medicinske kartone iz mreže osiguravajućih kuća Beograda ucenjujući ih za oglasni prostor po gradu). Šećer u krvi preko 6 je značio da ti nepodobni vozači skoro sigurno jedu prasetinu, piju pivo i uglavnom puše. A svi su radili na linijama autobusa sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Korelacija je bila jasna i tome je “moralo da se stane na put“, pričao je Đilas svojim saradnicima i poznanicima. Zaključno sa 2011. godinom pobijeni su svi sus-motor-vozači, grad “očišćen od zagađenja” i poslednji je na liniji 31 saobraćao popularni Draganče.

Draganče
Dobrovoljac iz Vukovara, sa osamdeset i šest recki na kundaku kalaša – svaka iz “jedan na jedan” borbe. Kombo ubistva kada je napadao zajedno sa svojim vodom nije računao. Priča se da je primio trinaest metaka ukupno, za vreme trajanja celog rata, od kojih je jedan ostao u glavi u desnoj strani potiljka. Kada je otpušten sa VMA 1998. godine nakon petogodišnjeg lečenja (gde je u međuvremenu diplomirao na ETF-u, prvi “elektroinžinjer iz bolničkog kreveta”), odbio je invalidsku penziju i sam sebi je napravio robotsku ruku u saradnji sa MIT institutom iz SAD, prijavio se za posao vozača u “GSP Begograd”. Isključivo je tražio vozilo sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem jer su mu vibracije takvih vozila odgovarale za sliku veštačkog oka koje je sebi razvio još kao tinejdžer jer je rođen bez jednog oka, ali sa očuvani očnim nervom. To je i razlog zašto je i preživeo “devetku” u glavu iz velike blizine od Maxa Luburića. Veštačko oko mu je spasilo život. Sada ima verziju 16.3 svog veštačkog oka, i identične kopije “Dragančetovog oka” valja na Amazonu u sradnji sa pijanom ekipom Ukrajinskih kibernetičara.

Nažalost, i Dragančetu je John Smith došao glave i to na isti način kao i svim ostalim zamašćenm vozačima sa predispozicijom za infarkt miokarda. Jhon je prljavo igrao. Bukvalno je davao građanima mito da ne čekiraju #busplus kartice na liniji 31 i da koriste trole od Slavije. Đilas je tog ponedeljka utorka ujutru očitao “slabo korišćenje” linije 31 i dao zeleno svetlo Smith-u da organizuje još jednu akciju “auspuh”.

Draganove poslednje reči su bile “Jebem ti #busplus i ko ga izmisli!!!

~

  • Neki omladinci očevici tvrde da je zapravo umro od izduvnih gasova koji su počeli da mu izlaze kroz nos i uši, pre nego što je skuvan iznutra do smrti tj. od pečenja. Jedan od tih omladinaca je budući toksikolog i kaže da je pao u jaku nesvest/smrt od hipersenzitizacije olfaktornog nerva. Neka istraživanja ukazuju da je hipersenzitizacija olfaktornog nerva najintenzivniji osećaj koji ljudsko biće može da oseti. Porođaj i vađenje creva na sto bez anestezije su daleeeeko na drugom i trećem mestu po apsolutnom osetu za mozak čoveka.
  • Od Dragančeta su ostali potpuno funkcionalna mehanička ruka i njegovo veštačko oko koje je odneo jedan od trolejbus vozača
  • Dačić je kasnije uhapsio “izgrednike”. Služe kaznu sada. Sa svakom pročitanom knjihom Mire Marković kazna im se smanjuje za jedan dan i trideset tri Isusovske sekunde. Dok ako čitaju Mirine knjige sa nabijenim svetim krstom u dupetu dobijaju po tri dana manje za svaku pročitanu knjigu eminentne autorke.
  • “Dragančetovo oko” je sve vreme strimovalo mučenje i ubistvo na Dragančetovu google+ stranicu. Neki kažu da i dalje strimuje sve i da će strimovati sve do kraja veremena i prostora.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s