Potrebna mi je novčana pomoć

Dobio sam poziv iz Washington DC-a, i kasnije u toku ove nedelje primljen sam na kurs (sloboda govora online i još po nešto) letnje škole Centralnog Evropskog Univerziteta u Budimpešti (http://www.summer.ceu.hu/online-2012).

Pristao sam na kurs http://www.iversity.org/courses/4639/#calendar jer je ekipa ljudi koja ga pohađa krajnje zanimljiva, aktivisti, novinari i media veterani na potezu od Londona do Bangladeša:) Rekao sam im: “Cool, if you pay I would like to attend the course.” rekoše OK. Tražiše bio, poslah. Potvrdiše i to je to.

U drugom sam problemu sada: nemam kinte ni za put ni za dzeparac tamo. Ovaj poziv za novčanu pomoć je trebao da ode u etar još u utorak, međutim imao sam problema sa hard diskom tako da sam bio kompletno odsečen od sveta četiri dana.

Ovo mogu da mi budu vrata za poslediplomske ili doktorske studije tamo, obzirom mi biografija očigledno ima neku upotrebnu vrednost čim mi plaćaju kurs i boravak. U svakom slučaju mislim da vredi pokušati. Možda ipak akademizujem ta prava robota after all:)

Tako, ako imate vi dajte.
Hvala za podršku u svakom slučaju!

