Televizija je ultimativno pobedila! Još jednom.

UPDATE 07 JUN 10:46 (nakon puštanja teksta dole): Ovim rage-postom sam zapravo ispao Internet magarac, evo ga update iz Grčke, koji sam dobio odmah po objavi mog komentara na događaj:

As a Greek I’ll tell you some facts about the aftermath.The beating and cursing continued while there was a commercial break.The man was chased in the studio by cameramen and the floor manager and they managed to lock him in a room where he hid until the police came.He then busted the door open and run away from the studio in the nearby fields.And he’s a congress man elected by 6.8% of the people who voted.I’m bursting in laughs and tears….

Čovek se uči dok je živ. Ključaonica kroz koju sam gledao na ovu pojavu je bio YT klip. YT (google) od koga mi se sve više povraća. Lepo sam krenuo u mini istraživanje tog dana radi zauzimanja neutralnog stava, međutim nisam isterao do kraja zbog jačine događaja i moje emotivne reakcije. Eto, kao što su mi već rekli: “sve je ok to što radiš, samo ne brzaj!”. Treba mi neka pilula za mozak da me uspori, ali to više neću biti ja. Ovaj mehanizam nije loš. Imam neki vid regulatora, međutim povrh svega sam konzistentan. Često delujem kao Memento, ali me moji papirići, pisanje po rukama i ovih 6k linija notesa na kompu izvlače:D

*Ubijte TV u svakom slučaju.
**cevapi hvala za update

/UPDATE

INICIJALNI TEKST (prva reakcija, bez informacija sa terena):

“Poslanik grčke neonacističke partije fizički je jutros pred TV-kamerama napao dve poslanice levice u televizijskoj debati pred parlamentarne izbore 17.juna.

“On je nakon incidenta pobegao iz zgrade privatne Televizije Antena. Policija je već izdala nalog za njegovo hapšenje, prenose svetske agencije.”

izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=06&dd=07&nav_category=78&nav_id=616437

Ovo nema veze sa Grčkom niti bilo kojom drugom zemljom. Ovo nereagovanje je refleksija stanja svesti ljudi hipnotisanih televizijom. Neljudi kao što je ovaj agresivan ludak, predstavnik ludaka, ubijaju naše prijatelje i decu na očigledan ili manje očigledan način. “Civilizovan” svet, ajde što ćuti, već NIŠTA ne preduzima! Pragmatizam je ugašen zajedno sa zdravim razumom. Volja za životom i kritička svest se isključuju svakim stiskanjem tipke daljinskog upravljača televizora.

Ne koristim televiziju desetak godina otrpilike. U svom životnom prostoru ne držim TV i ne projektujem TV program sa Interneta. Čak i sa ovako uređenim navikama bivam zagađen televizijom zato što se i dalje dosta ljudi oko mene drogira TV hipnozom. TV nikako ne sme da bude centralni objekat u prostoru za život, podjednako je bolesno kao i svaki drugi jednosmeran mehanizam za ispiranje mozga.

Preklinjem vas: IZBACITE TV KROZ PROZOR! RAZBIJTE GA!

Ovo što se desilo u studiju je vrlo ilustrativno. Računam da je ekipa za stolom razumna i pametna. Računam da su zaista u ozbiljnom problemu. Međutim, kao što to obično biva, nevolja ne ide sama. Na stranu što je groteskno samo prisustvo tog nečoveka, NIKO ga nije vezao, kontrolisao, zadržao, jurio?! NIKO!

Za kontrolu agresivnog čoveka u onom kontekstu u studiju potrebni su isključivo zdrav razum i odgovornost. Moja prijateljica se odbranila od fizičkog napada u studentskoj sobi jednostavno: šutiranjem. Noge su nam najjače, ležanjem na leđima i šutiranjem se odbranila od duplo teže agresivnje svinje u ćošku svoje studentske sobe. Ovo je realan primer iz realnog života sa realnom i normalnom devojkom.

Gledajući snimak, umalo nisam iskočio iz stolice! Vikao sam pred kompjuterom. Minut kasnije sam rešio zagonetku. TV! Direktan TV prenos, televizijski program, SHOW, isprani mozgovi sa isključenim osnovnim ljudskim mehanizmima. Nakon fizičkog napada na učesnicu panela, ekipa pred kamerama je nastavila sa negodovanjem! Negodovanje?! Fizički napad?!?! Hajde da izlistam neke opcije:

1. samoodbrana: NEUSPELO – ok, stres. dobro isplaniran napad, zauzimanje pozicije žrtve nakon svađe
2. reakcija svih prisutnih: NEUSPELO – ok, retko kad svi reaguju, ljudi nisu spremni ali velika većina bi instiktivno _morala_ da reaguje i pomogne ugroženom članu zajednice
3. reakcija _jednog_ trezvenog učesnika panela, kamermana u studiju, režije, zgrade _nekoga_: NEUSPELO – ovo je već problematično stanje
4. jurenje nasilnika kada je krenuo da beži od strane bar jednog (onoga koji ne postoji) prisutnog čoveka/žene – izuzetno neverovatno stanje

Budite jači od jebene televizije. Izbacite TV kroz prozror. Ne plaćajte pretplatu. REAGUJTE kada vidite nasilje i zaštitite sebe štiteći svoju okolinu.
Ne zaboravite da imate telo i da treba da ga koristite jer se brže kvari ako ga ne koristite. Isto je i sa mozgom. Eto počnite sa jebenom televizijom – isključite je! Verujem da je vaš mozak dovoljno pametan da ne postanete klovnovi reality show-a koji se snima u vašem komšiluku, baš za vas, za ljude kao što ste vi.

