Jak piratski zaveslaj napred!

Neki izbori za vikend? Tako beše? Dva demokratskao/evropska brata bez petlje pokušavaju nešto. Ni oni ne znaju šta hoće a narodu se, što kažu, više je*e za ovakve levake. Ovi lažnjaci su izgubili svoj početni oblik i počeli su da liče jedni na druge kao svi oni likovi i ribe po teretanama na bolesnim steroidima i olimpijskim šipkama – na kraju ne znaš da li je riba tip ili je tip postao bik ili su svi debili koji su sebi poremetili hormonski sistem…

Prenose mi juče komentare sa nekih sajtova u vezi sa “duelom”. Ovaj mi je najjači:

# ”Sada bi bio civilizacijski iskorak da se režiser, kamerman i tonac okrenu i odu.”

Dovoljno rečeno, (nuff said, kako mi sa Interneta to kažemo) što se tiče “duela” impotentnih nam “predstavnika”.

~

A mi pirati? Jedna notorna glupost je iza nas. Popili smo moram da priznam ozbiljne kritike, i to ne samo od blogera već je opomena stigla i od naše duhovne braće, anonymous-a. Moram da vam priznam da se umalo nisam usrao kad sam video repost od procedure i ukapirao razmeru problema koji smo imali. Na sreću video sam ga juče kada smo već uradili tonu posla posle brisanja prašine sa revera.
Pirati nikada nisu čekali na druge. Menjamo sredinu dok drugi spavaju, onda kada svi odmaraju tj. lenčare, mi radimo. Ne možemo sebi da priuštimo luksuz da budemo neodgovorni prema svojoj sredini. Najmanje ćemo čekati ego manijake, anoni su reagovali na naše gluposti, meni je to više nego dosta. Nema više zajebancije!

Hej, da vidite preview piratske mreže koju pletemo! Nisam mogao a da ne objavim evo dok je još na nekih 30%. Kontakt lista pirata će u toku dana biti osvežena sa novom krvlju od bar još desetak aktivnih piratskih mesta i timova. BTW, ako ste propustili Ivana(fb link) Vukovića(tw link) i mene na radiju 202 pre neki dan, gde smo uradili bukvalno najbolji cover piratskog pokreta do sada, poslušajte nas u kompletnoj emisiji ovde: http://soundcloud.com/gbiloba/medijska-vrte-ka-radio-beograd, i muzika je skroz cool tako da nismo sekli špice i prelaze, snimak traje oko dve čuke.

DOBARRR VETAR I DOBARRR DAN ŽELIM!

I da, ako neko od vas želi da se ukrca na brod neka dođe na sastanak ljutih gusara – live ili preko neta. Sve smo obezbedili: https://piratskapartija.piratenpad.de/17-may-sastanak Sastanak je danas 18. maja u 1800 CET, url je samo starrrr, da ne dođe do zabune;)

— tech help needed — thanx!
*(embed mape na wordpress.com iz nekog razloga ne radi kao na svim ostalim platformama, ako neko zna kako da rešim problem neka mi javi. ja sam jutros čitao pola sata po forumima i ništa).

