IZVINJENJE

NOT!

Pirati se izvinjavaju onima koji su dostojni izvinjenja. Jelena Jovanović izvinjenja moga piratskoga dostojna NIJE! Ne samo da nije dostojna izvinjenja već će se nakon ovoga povući glavom bez obzira a mi ćemo ostati jači za još jedan piratski ožiljak. Od kada sam se aktivno uključio u javni život nisam upoznao ljigaviju osobu od nje. Skupo sam platio ovo saznanje ali šta je tu je, čovek se uči dok je živ.

Izvinjenje dugujem VAMA koji ste sticajem okolnosti trpeli uglavnom neprijatna prepucavanja između Jelene i mene. Jurcao sam po netu da gasim požar koji se zadesio u mom odsustvu (nema površnih slika već moje ime i tema predavanja). Problem se desio eksplozijom nekontrolisanog ega Jelene Jovanović i njenom intenzivnom samoporomocijom odmah nakon dobijanja piratskog priznanja i to na moj obraz i moje lično zalaganje za nju, na međunarodnom nivou!

Evo kako se sve zakomplikovalo:
Jelenu sam primetio na netu pre nekih dve-tri godine. U tom periodu sam pojačao interesovanje za eksterne grupe ljudi jer je to pametno za uspeh piratskog pokreta. Kako smo i ona i ja ekstravertne osobe otvorene za nove stvari, početkom ove godine je počela saradnja na piratskoj agendi. Jelena je u prvih par nedelja pokazala neverovatnu preciznost, motivaciju i agilnost. Do tada nisam radio sa profesionalcem takvog kalibra i snage. Ona sjajno komunicira sa medijima, konstruiše sliku i jednostavno ZNA kako mediji dišu. Jelena je prosto neko ko ima decenijsko iskustvo na tom polju. Na žalost NIKO od aktivnih pirata nije imao ništa, ni jednim svojim glasom, protiv kada sam je potpuno autokratski “ubacio” u – well, skoro sve pore piratskog pokreta (i međunarodno). Sada kada pozivam na razum i uklanjanje malignog tkiva iz pokreta koji se još formira (zbog čije je samopromocije razvoj usporen) odjednom samoproklamovana “reprezentativana” grupa na izolovanim mejl listama traži gals, ističu se funkcije koje praktično formalno i dalje ne postoje.

Konstantno se isključuje velika lista više od 60 Pirata koji su lično meni na telefonski poziv u Jeleninom prisustvu izjavili da ŽELE da se aktivno uključe u rad pokreta. Pored toga sve vreme pod Jeleninim uticajem se rad Piratskog pokreta skreće u interne mail liste i sklanja od očiju javnosti. Ona čak ima problem i sa javnim istupanjem na mail listi istaknutoj na našem sajtu: https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!forum/piratska-general

Tekst jedne od mojih poruka internim “piratskim” grupama:
politička evolucija mi je ovih godina postala jasna. i lepo se vidi u šest slika.
ima ona najpoznatija srpska krilatica za politiku… da ne flejmujem sad.

nemačka piratska evolucija
osnivač nemačkog piratskog pokreta, Kristof Leng (Christof Leng): https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Christof_Leng.jpg
aktuelni izglasani lider nemačke pp, Sebastian Nertz: http://images.computerwoche.de/images/computerwoche/bdb/1851606/890x.jpg

srpska demokratska evolucija
jedan od najvećih careva kojeg je demokratska Srbija dala skoro: http://www.dodaj.rs/f/2I/T7/4ofml0j7/najveci-car.jpg
aktuelni najveći car kojeg je demokratska Srbija još skorije dala i više puta izglasala: http://eizbori.com/wp-content/uploads/2012/04/boris-tadic-ds-bilbord.jpg

sprska piratska evolucija
osnivač piratskog pokreta u .rs: https://blaeks.files.wordpress.com/2011/06/fuck_off-002.jpg?w=480&h=360
(trenutni?) budući? lider pp u .rs: http://www.blic.rs/data/images/2012-04-19/236881_jelena-jovanovic-piratska-partija-foto-milos-peric-0011_ff.jpg?ver=1334880302

Pirati okupljeni oko Piratske partije Srbije su čestiti mladi ljudi koji uglavnom nisu imali iskustva sa politikom kao ni ja, ali su oni koji imaju petlju da se bore za nešto novo i dobro u komplikovanoj zemlji kao što je Srbija gde je možda preko potrebno nešto potpuno drugačije. To niko od nas tačno ne zna. Kao i sve ostalo, zajedno sa Srbijom i piratskim pokretom, sve direktno zavisi od vere pojedinaca koji drže do tih bitnih stvari.

Pozivam vas da se aktivno uključite u Piratski pokret jer je Piratski pokret otvoren za sve nas koji verujemo da nema potrebe da taktiziramo među sobom, verujemo da je marketing jako destruktivan po inteligenciju i jako nas vređa. Piratski pokret je za sve nas koji se ne foliramo da u nekoj organizaciji postoje samo lepe stvari. Ljudi, mi živimo u Srbiji u kojoj ćemo uskoro morati lopove ponovo motkama da isterujemo iz vlade. Nema mesta za foliranje i površni populistički marketing sada! Uključi se i bori se za sebe jer ljudi kao Jelena ne ostavljaju mesta za otvoreno i ravnopravno društvo. Dole elitizam! Naplje bolesni ego manijaci!

9 thoughts on “IZVINJENJE

  1. Auuu, bre. Šta se dešava sa vama svima, ljudi??? Aleksandre, pročitao sam poslednju prepisku na mailing listi i iz tvojih mejlova pršti bes i vatra. O’ma se izduvaj i pretvori tu negativnu energiju u konstruktivno razmišljanje. Ovo sam napisao najdobronamernije jer te NIKADA nisam pročitao ili čuo ovakvog a čitao sam te i slušao te više puta. Ne ličiš mi na sebe u onoj prepisci, pa neka si sto puta u pravu. Mislim za sebe da sam misleći dvonožac i kada pročitam sve ovo mislim da možete širokim masama da selujete neozbiljnije nego što zaista jeste. Jbg, kontam da internih problema ima u svim strankama, udruženjima i organizacijama, ali oni nisu toliko transparentni (a evo i zašto). Glavu gore i lagano! Veliki pozdrav i podrška za sve pirate!

  2. Bullshit! Ti kocis piratski pokret. I tvoji control freak gestovi. U tvoje liderstvo nemam poverenja i dokle god si ti na celu PP, ja svoj glas necu dati.

    Jer sutra ces biti na nekoj celnoj funkciji ne daj boze i prosipaces svoje ludilo po drugima…

    • to kaže čovek koji:
      – je ispalio za prošlogodišnji PPI GA
      – umrežavao piratske facebook fan strane da bi reklamirao svoj komercijalni sajt
      – uzimao si mene za autokratu kada ti je bilo potrebno da ti mojim uticajem obezbedim gajbu u centru grada just for phun.
      Ajd ne smaraj, da te je sramota da se javljaš spammeru.

  3. Pingback: Što ja volim ankete « Malo zakeralo

  4. Pingback: Jak piratski zaveslaj napred! « open source thinking

