HIVEMIND


Kao društvo, opet smo u jednoj od onih najleših pozicija.

Opet imamo šansu!

Vizija poprima opipljivu formu u ovom trenutku kroz studente Filozofskog fakulteta u Beogradu.

Da li će se realizovati isključivo zavisi od naše volje.

Bukvalno je realizacija lepog svedena na odluku volje društva.

Značaj oslobođenja znanja nema ekvivalentnu meru u novcu ili bilo kojoj drugoj tekovini društva. Ne samo da je to najprogresivniji način razmišljanja i stav, već je to odgovornost prema realnosti.

Niko nema pravo na bahatost prema realnosti. Svako ko se oglušuje o proces iznad nas biće brutalno kanalisan na dobro od strane svih nas jer smo mi odgovorni tu i niko od nas nije brutalan kao što smo svi mi zajedno!

SVI MOJI ATOMI SU MUTIRALI U INFORMACIJE! MOŽETE SAMO DA MI IH POSIŠETE!
AAAAAAAAAAAAAAA!!!!

4 thoughts on “HIVEMIND

    • ma… i kad se napiše i našminka izgleda kao mlada za svadbu. mnogo mi je bio boljo osećaj sinoć kad sam izbacio na papir u busu…

