dveri, spc i Miroljub Petrović – odjebite

*ovo je kopija email-a koji sam upravo napisao ljudima koji su mi dragi a sve zato što su se nešto isprimali na dveri i ostala sranja. imena su zamenjena sa Pera, Mika, Laza i Jovan kako bi privatnost ostala neprikosnovena. takodje promenio sam i stil pisanja radi boljeg razumevanja sa stranom preko puta mejl mašine.

molim vas da odvojite vreme i pročitate ovo jer sam odvojio užasno puno dragocenog vremena – otkazao sam posao između ostalog. meni se recimo jebe za platu i karijeru u ovom sistemu, bitnije mi je da se čuje ovo što mislim, i vidi ovo što radim. imam gde ću i šta ću. tri sela i mozak koji ne staje dan noc – uvek i svuda nesto napravim. samo treba da odaberem. ali kad sam već ovde u ovim govnima ajde da ne stojim mirno i da sipaju na mene nego bar da reagujem. za vašu informaciju – ja sam trenutno sve svoje energije do gornjih granica psiho-fizičko-fiziološke optimale usmerio na očuvanje slobodnog protoka informacija. kako se budemo upoznavali (ako se budemo upoznavali) detaljnije rezmećete me potpuno.

dalje u tekstu se ubacujem u taj “Srpski” narativ kako bi me bolje razumeli. btw, narativ možete da podvedete pod stil pistanja mada je višedimenzionalna kategorija.

dakle, mislim da ste svi potpuno odvalili.
apelujem da se iskulirate i ne upadnete u vrtlog bez povratka. očigledno ste u teškim psihičkim krizama, jer znam da ste ranije bili ok likov, bar sam vas kao takve upznao. sa izuzetkom Mike, znam ga kratko ali obzirom na tetovaže mislim da se razlikovao drastično od vas pre pet ili deset godina – Pera, Laza i Mika su zdravi i pravi metalci jebi ga. za Miku ne znam, ali 98% sam siguran da nije. mada i Pera i Laza su bili seljaci kao i ja, samo što ja nisam bio “dizelaš” verovatno zato što sam bio mršav i stalno sam popravljao kompjutere i visio ne netu pa su oduvek mislili da sam lud. Jovan je sto posto bio pure seljak – što je najčistije početno stanje od svih nas. — to je ono što sam do sada uspeo da zaključim.

religija, crkva, “takozvani eksperti”, elitizam, posebnost i izuzetnost Srpskog naroda u odnostu na druge, neophodnost da se sačuva Srbija, Srpstvo i porodica – su sve do jednog fašistički elementi jer isključuju veličinu onog drugog, to i religija radi – al evo već znamo da religija i fašizam idu ruku pod ruku od kako su se upoznali. naše društvo je de facto u krizi. problemi nisu na mističnom nivou sa duhovima iz crtanih filmova – problemi su realni. moralna kriza je direktno indukovana prodavanjem duše religijskim elementima – korporacijama, crkvama, novcu i slavi. čestit i svoj seljak u Srbiji ne jebe dva posto crkvu, korporacije, pare i slavu. moj deda u Struganiku je bio najveće mudo samo zato što je imao sebe – niko nije imao/posedovao njega. užasno prosto. svoj čovek, na svojoj zemlji, sa svojim idejama i glavom. NIKO ALI NIKO I NIŠTA NEMA PRAVO DA SE MEŠA U VOLJU TVOJU I TVOJ OSEĆAJ. IMAJ MUDA ZA REALNOST. što je više ne daj bože želiš da kontrolišeš ili čak pokušaš da kontrolišeš to više kopalja izlomiš pokušavajući. jedino što realno možeš je da razumeš i svešću se odnosiš prema njoj. ovde ja ne kažem kako trebaš da misliš/radiš, nego kažem da ne znam kako ti Pero, kako ti Lazo ili Miko treba da živite/mislite – to neamm pojma to je tvoja stvar – to si ti.

juče sam u svom novom klubu našao flajer za dveri sprske na oglasnoj tabli. piše “za odbranu porodice i otkazivanje gej parade“.
evo detaljno da vam objasnim moj stav.

niko, ali NIKO drugi osim takozvanih “velikih Srba” ne implicira tu užasnu defetičnu poziciju gde nas na kraju nema. (defetična pozicija je onaj zastrašujuć mindset poraza – kao rak u metastazi pozitivne misli čoveka)
ti veliki Srbi nas konstantno stavljaju i oni prvi impliciraju tu užasnu poziciju da se od nas “otecpljuju”, “ubacuju nam pedere”, “uzimaju nam teritorije”, “uzimaju nam hranu” i vekovima nas trpaju u tu takozvanu mučeničku poziciju. Te mi smo narod koji naviše pati, mi smo jedini čist i nebeski narod. Sad ovaj Miroljub ludak vam ubacuje elemente da su Srbi i Jevreji super-posebni i jedinstveni. Ne

ljudi u mom okruženju nemaju takav narativ kao vi. mi baratamo ljubavlju, sopstvom, komunikacijom, slobodom, otvorenošću, integritetom, identitetom. razumete? ne postoje negativne implikacije. samo imanje negativne implikacije te ubija u startu. ako u medijima masovnog informisanja imaš u prvoj rečenici poraz, problem i loše ishode za budućnost zbog gejeva na primer – ti ćeš to de facto imati!!! ali ne zbog gejevaaa!!! nego zbog postavljanja problema u superpoziciju u odnosu na realnost. realnost je imala sve i pre gej parade, i pre vesti, pre slušanja vesti – dok će nakon slušanja vesti biti naglašen problem! ne, ovo nije guranje problema pod tepih jer isto tako de facto parada nije negativan čin. parada je komunikacija. to je superentitet iznad svih nas. primitivne insinuacije lošeg na komunikaciju koja svima nama znači je ravno fizičkom razaranju. posle tih insinuacija ljudima ostaje negativna platforma u glavi ne otvorenost i opcija za bolje. ljudima su ruke nakon toga vezane, postaju uplašeni, ulaze u onaj iskrivljeni položaj tela i svesti koji niko od nas ne želi svom prijatelju, komšiji ili bližnjem svom.

cela postavka oko tretiranja parade u Srbiji nužno implicira negativan ishod! koliko treba da se lud da tako nešto radiš? apelujem na vas jer vas znam – da to ne radite. bar ne u mom prisustvu. ako ne možete ili je nešto drugo u pitanju, skloniću se od vas – u vašu volju ne mogu da se mešam jer to nije moje pravo. mogu ovako da vam iznesem moj stav detaljno. rekao sam vam na početku mejla – ja sam par godina u mentalnom stanju gde svako svoje zrno energije usmeravam na slobodan protok informacija. to radim zato što mislim da nemam pravo na drugačije.

zamislite na šta bi nam ličila realnost ako bi se bavili problemima?! da, to je možda jedino polje o kojem ne želim da pišem ovako javno jer hoću da moja pisanija imaju pozitivne implikacije.

nije gej parada stavila Srbiju u stanje bez nataliteta. Nisu pederi stavili Srbiju u stanje bez nataliteta. Srbija je samu sebe stavila u stanje bez nataliteta jer kako se ko rodi oko nas, krenu da ga pumpaju sa strahovima i brigom. Ajde ovo, drž nedaj ono, uvati posao, juri da ne pobegne ono, da stigneš za života da uradiš ovo što se valja i treba! šta?!?! život je za to vreme prošao celoj Srbiji! strah je ultimativni ubica nataliteta. Srbija je jebana zato što je postavila sebe u tu poziciju. predpostavljam da ste kao borci obrađivali psihologiju žrtve – analize situacija silovanih žena, maltretiranih osoba i na žalost ubijenih osoba. od telesne gestikulacije pa do mindseta svi do jednog projektuju defetičan položaj. to je nepobitna istina. zapravo, to je ono jedino što Srbi trebaju da vide. ne da prihvate, nego da vide! da pogledaju svom strahu u oči i da ga odjebu u trenutku.

korporacije i kapitalizam su bazirani na religijskim elementima. to je možda ono opipljivo ako pričamo o entitetu straha i ono što svako od nas može da oseti na svojoj koži. od mog prijatelja šefovi eksplicitno traže da veruje u novi super lepak koji prodaje seljacima po Srbiji. nema dodira sa pragmatizmom, životom, komunikacijom, proveljivošću i zdravim razumom. čista eksploatacija vere kod (uplašenog) čoveka kome treba plata za dete, kiriju, hranu. nehumano kickanje čoveka na komade tamo gde ga najviše boli.

religija je ultimativna prevara.
srpska pravoslavna crkva – koren užasno velike količine gluposti koja se projektuje u to što vi percepirate kao “zlo”
pokrenuo sam inicijativu za privatizaciju religije. religija je privatna jer je verovanje privatna stvar. niko nema pravo da se bavi religijom drugog a kamoli neka organizacija da se bavi time.

ne zanm koji vam je kurac i zakačili ste se za tu glupavu religiju i što je još gore našu crkvu. prosto ne mogu da verujem da ste prestali da poštujete sebe i na seksualno-socijalnom nivou.

mislim da je Miroljub Petrović opasan ludak bez dijagnoze i manipulator onim najvrednijim i najpersonalnijim – verom. verom u sebe i život, što mi deluje da vam izmiče iz prstiju.
u opasnoj ste krizi, vratite se sebi i svojim osećajima. odjebite vampire. crkva je vampirska organizacija odjebite crkvu. Miroljub je takođe vampir odjebite i njega. ja sam ludak odjebite i mene. sopstvo je neprikosnoveno.

od čega se plašite?

4 thoughts on “dveri, spc i Miroljub Petrović – odjebite

  1. To sam napisala i sada ponavljam. Sve je podmetnuto zarad spinovanja mozgova na frekvenciju koja se ne dotice bitnih stvari. Ljudi traze hleba, oni su spremni da im daju samo igre, a jos su Rimljani znali da mora oboje, da se odrzis na vlasti. Nisu ni ljudi toliko krivi, svakodnevno sludjivanje prioritetima jeste. Nisam sa sela , al sam za govnjive motke. U Srbiji apelovati na svest je MISSION IMMPOSIBLLE

  2. Nisam se nadao ovome, ali svako ima pravo na svoje mišljenje. Ovo što je napisano zvuči veoma isprano, plitko i degutantno što, nažalost, predstavlja eho autorove “subjektivne svesti” . Napisao bih kontra-argumente za većinu napisanih stvari pogotovo što autor ne shvata suštinu stvari koje je napisao, ali siguran sam da će se to pretvoriti u “neverending story”. Uticaj interneta i medija je glavni edukativni aparat…što naravno niko ne može videti kod sebe.
    Kada bi ljudi pokušali bar na kratko da koriste svoj mozak…paradigma je čudo. Kao da smo u matrixu…i mnogi ne znaju da se probude.

    • Muka mi od ovog Miroljuba pa komentarisem clanke od pre2god.Shvatite ljudi,taj je covek kukavicije jaje ubaceno medj iskrene i prave Hriscane,narocito medju Pravoslavne.Njegova ucenja nemaju veze sa izvornim Pravoslavljem.Ucenja su mu hibrid fundamentalnog protestantizma i judaizma.Ko god mu se usprotivi,Miroljub ga naziva satanistom,vredja..Covek je bolestan.

