MODUS UNIQUE

Ne znam da li ste znali da ista količina sunca emituje manju energiju nego čovek iste mase. Jednostavno rečeno: 80 kila sunca pravi manje toplote nego čovek od 80 kila.

Pored ovih kosmičkih činjenica trebate da imate na umu još nešto – mi ljudi smo u stanju da tu svoju energiju multipliciramo (na različitim nivoima) deljenjem i komunikacijom!

ADP - centralni molekul našeg metabolizma, MODUS UNIQUE

ATP - centralni molekul našeg metabolizma, MODUS UNIQUE

Od 1500kcal, koliko generiše/troši umirući čovek koji vegetira pa sve do 9000kcal dnevne potrošnje kod ultramaratonaca je ono što nas ljude deli od ostatka univerzuma i postavlja nas na jedno zaista zanimljivo mesto.
Ti što čitas ovaj tekst imaš u svom telu mehanizam koju nema ni jedna nama Ljudima poznata tvar ili biće u realnosti nas okružuje. Imaš posebno biće univerzuma u sebi – TI oblikuješ i definišeš svoj život. Potpuno ti! Ne postoji veća stvar od toga! Ali, pazi sa najvećom snagom dolazi i najveća odgovornost. Ako čitaš ovo, molim te da paziš šta radiš i da poštuješ sebe i to što imaš. Imaš to isto što i ja. Isto što imamo svi mi. Imamo isto. Ako poštuješ sebe postujes i mene. To pogotovo važi za mene jer sam se usudio da ti pišem ova puka slova i reči o ovako velikoj stvari.

Mi smo jedno. Ne možemo jedno bez drugog. Postojiš jedino zato što smo jedno. U ova vremena nepojmljive promene, znati da smo jedno je isto što i znati da si živo ljudsko biće. Kada daješ, nikome drugome ne daješ do sebi. Podeli svoje najbitnije sa drugima – osiguraćeš ga celim svetom! Osiguraćeš sebe celim svetom! Podeli najbitnije i bićeš ceo svet!

3 thoughts on “MODUS UNIQUE

