ConsumInt (consumint)

Motivacija za ovaj tekst je nastala u pokušajima da dam sarkastičan komentar na gluposti ruskih političara u vezi sa cenzurom Interneta na koju tripuju. Moj tekst, koji ćete pročitati nakon vesti dole, je postao univerzalna SF analiza-predikcija sveta sranja ako nekome slučajno padne na pamet da ne preduzima ništa povodom osnovnih ljudskih sloboda.

Štrajk Vikipedije na ruskom jeziku protiv cenzure neta

U znak protesta protiv odluke svoje zajednice, Vikipedija na ruskom jeziku će biti zatvorena dana 10. jula, jer, kako su objavili na svojoj Vikimedija stranici: “Ruska duma (Государственная Дума) trenutno raspravlja o usvajanju zakona koji bi omogućio Vladi da sastavi crnu listu web sajtova i IP adresa sa naknadnom filtracijom i koristi tu crnu listu, stvarajući pravu cenzuru Interneta.”
 
Lobisiti i aktivisti koji podržavaju amandmane tvrde da su amandmani isključivo usmereni protiv sadržaja kao što su dečija pornografija i “takve stvari.” Međutim, protivnici ovih amandmana tvrde: “Uslovi za određivanje i procenu sadržaja pod ovim zakonom će stvoriti nešto poput “Velikog kineskog zida” u slobodi informacija.” “Postojeća pravna praksa u Rusiji pokazuje veliku mogućnost za najgori scenario, u kome je moguće čak i da pristup Vikipediji bude onemogućen u celoj Rusiji,” kaže se u izjavi Vikimedije Rusije. Taktika korišćenja dečije pornografije radi uvođenja cenzure Interneta je odavno poznata i kopirajt lobi je obilato koristi.
 
11. jula će se održati drugo čitanje zakona u Državnoj dumi. Zakon bi trebalo da stupi na snagu nakon trećeg čitanja, za koji datum još nije utvrđen.
~
Korumpirani političari i korporacije opet ruše granice zdravog razuma. Ubeđuju nas da ćemo rešavati pitanje dečije pornografije tako što ćemo sve problematično da guramo pod tepih.
Opet klasični izgovori zarad fašističke kontrole, “dečija pornografija na Internetu“, “promocija korišćenja droga“, “saveti za samoubistvahttp://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=8497140
Ako ste kojim slučajem skrenuli sa mozgom pa ne kapirate stvari, u tekstu dole ću vam pojasniti kako izgledaju, ili kako će izgledati tipične vesti na fašističkim TV kanalima u zemljama širom sveta. Ovakve vesti se za potrebe ispiranja mozga koriste u Velikoj Britaniji, Srbiji, USA, Jemenu, Kini, Novom Zelandu, Brazilu, Albaniji… Svuda, uopšte nije bitna država danas.
Ubijte se ili mi se sklonite sa puta ako vam je život sličan ovome.

Ubijte se ili mi se sklonite sa puta ako vam je život sličan ovome.

Dakle, evo kako će to izgledati:

###Nacionalne mere predostrožnosti
“Naša nacija je pod velikom pretnjom terorizma, narkomanije, kriminalnih i bolesnih silovatelja. Mi kao odgovorni predstavnici naše nacije sprovodimo ozbiljne i odgovorne mere u cilju čuvanja naše dece i naše nacije.

Novim mobilnim sofisticiranim sistemom za analizu i procenu psihičkog stanja građana https://publicintelligence.net/dhs-future-attribute-screening-technology-mobile-module-fast-m2-overview/ zatvorićemo sve puteve za zle ljudi koji mogu da dođu u situaciju da ubiju pun autobus dece na ekskurziji. Takođe, vodu i struju neće imati problematični roditelji koji mogu da iskoriste tu istu vodu da udave decu u kadi, a strujom da muče komšijinu decu koju mogu da kidnapuju. Trgove i javne površine ćemo osigurati specijalnim nevidljivim green senzorima jer tamo loši ljudi mogu da se sastaju i organizuju distribuciju droge deci. Inače sve javne površine posmatramo i štitimo praktično neuništivim sistemom kamera i sertifikovanim privatnim obezbeđenjem (koje je deo međunarodne sertifikovane mreže). Na svim proizvodima koje konzumiraju naši dragi konzumenti-glasači istakli smo nalepnice sa jasnim uputstvom za adekvatnu upotrebu i primenu. Naše nove socijalne službe iz “Nacionalnog zavoda za konzumiranje” dodeljuju edukovane i trenirane profesionalce za slučaj da je primena proizvoda komplikovana ili nejasno napisana na etiketi. Naši profesionalci će odgovorno paziti kako se uputstvo na proizvodu razume i sprovodi – u suprotnom za sve konzumente-glasače koji se iz bilo kog razloga adekvatno ne ponašaju – organizovan je besplatan socijalni program prilagođavanja životu u uređenom društvu.

###Besplatan socijalni program prilagođavanja životu u uređenom društvu
Besplatan socijalni program prilagođavanja životu u uređenom društvu je najveća međunarodna humana inicijativa u istoriji i realizuje se na svim meridijanima kroz svima razumljiv i dostupan medijum televizije. Ovaj genijalan i vizionarski program delo je austrijskog doktora Omnihauera i razvijan je praktično od samog trenutka pojave televizije. “Nakon više od 80 godina naučnog istraživanja ovaj vizionarski koncept danas dobija na svojoj punoj snazi. Pored konstantnog informisanja i edukovanja ljudi širom planete putem televizijskog programa, sada smo u mogućnosti i da realizujemo specijalne medicinske terapije u okviru istog tog telvizijskog programa.” – izjavio je Omnihauer na prezentovanju besplatnog programa za život u uređenom društvu.

Ovaj humani čovek je toliko genijalan u svom pristupu da je doveo do toga da mi, konzumenti i ne primetimo realizaciju zdravstvene terapije konzumirajući svoj svakodnevni TV program. Dobrotvor Omnihauer je otišao dalje u svom industrijsko-pronalazačko-medicinskm projektu. Ceo svoj životni rad, maltene vekovni koncept i metode koje je tako dugo razvijao, predao je simbolično u obliku jednostavne skice/koncepta “Consumer news corporation“-u. Najveća svetska kompanija danas “Consumer news corporation” iz Kine, na koju su inače sve članice Međunarodne Alijanse Umirenih Nacijaponosne, je sada vlasnik Omnihauer-ovog patenta i već je u neumornom procesu realizacije u više od 190 zemalja širom sveta. Svi svetski televizijski kanali, sve emisije, reklame i vesti – zdravstveni tretman potpuno besplatan za sve konzumente sveta.Konzumenti-glasači na terapiji lako sprovode program prilagođavanja životu u uređenom društvu. U prijatnom okruženju, bez transporta u stranu zemlju radi medicinske pomoći, pruža im se najkvalitetniji reklamni TV program uz osvežavajuća pića i hranu.

###Uklanjanje neadekvatnog ponašanja
Gradski vodovodi u saradnji sa “Nacionalnim zavodom za konzumiranje” nakon višedecenijskih naučnih istraživanja u zemljama širom sveta, realizuju vrlo odgovoran i ozbiljan projekat suzbijanja neadekvatnog i lošeg ponašanja. Ovo je najveći projekat tog tipa od drugog svetskog rata i sličan je zaštiti zuba konzumenata rastvorenim fluorom u vodi iz vodovoda (koji se sprovodi više od 70 godina). Međutim, ovaj projekat ide dalje i uključuje sofisticirane naučno-bazirane tehnologije specijalno adaptirane za uklanjanje svih nepodobnih psihičkih stanja konzumenata. Eksperimentalna faza u pojedininm gradovima je pokazala uspešno uklanjanje negativnih psihičkih procesa kod 99.8% konzumenata. “Nacionalni zavod za konzumiranje” sa ponosom može da najavi realizaciju ovog projekta i u našoj zemlji. Zahvaljujući našoj efikasnoj privredi, konzumenti-glasači će dobiti ovaj psihičko-zdravstveni program potpuno besplatno. Realizacija počinje ove godine na jesen i neće zahtevati dodatno angažovanje konzumenata-glasača.

Koreni napora naučnika da se uklone psihički poremećaji kao što su na primer “sreća“, datiraju još od 1992. godine, pionirske radove možete pričitati na portalu Medical Ethics naučnog časopisa: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1376114/

###Proaktivni program za novorođenu decu
Takođe, kao nacija možemo da se pohvalimo vrlo uspešnim nacionalnim programom rane detekcije vandalizma i psihotičnog ponašanja. Svoj novorođenoj deci na nacionalnom nivou skeniramo DNK i adekvatno je tretiramo. Ovim programom smo praktično iskorenili sve vrste protesta na javnim prostorima i ponosimo se time. Sada smo deo Međunarodne Alijanse Umirenih Nacijakoje konzumiraju najnovije i najkvalitetnije proizvode na tržištu. Programe ovog tipa nastavljamo da usavršavamo i realizujemo zarad dece ove nacije i njihove budućnosti.

###Bezbedan Internet za bezbedne konzmente
Međunarodna organizacija Internet konzumenata – CosumInt (consumint), je pre podne u svom Pekinškom press centru saopštila javnosti da je stepen kvalitetne konzumacije Interneta veći nego ikad u istoriji. Takođe, sve kompanije-osnivači ConsumInt-a su poručile ovom prilikom da su za sledeću sezonu konzumacije Interneta spremile do sada najbolje prilagođene pakete podataka i informacija u zavisnosti od potreba konzumenata-glasača. Konzumenti-glasači će konzumirati informacije na Internetu koje su specijalno prilagođene polu, godinama, verskoj ispovesti, političkom opredeljenju, zdravlju, obrazovanju, socijalnom okruženju i klimi.

Nakon Interneta 3.0 pre deset godina, najveće IT kompanije, vlasnici komunikacionih kablova, satelita i servera su se udružili u specijalizovanoj studiji-projektu koji je imao za zadatak da isporuči najbolje prilagođeni Internet-sadržaj konzumerima. Nakon cele decenije istraživanja i rada na ovako kompleksnom zadatku (što je za informatičko doba izuzetno dug period) ConsumInt sa ponosom saopštava da je proizvod konačno spreman za konzumiranje. ConsumIntse čak upustio u predviđanje da ovaj proizvod nije potrebno menjati sve dok je ljudska fiziologija ovakva kakva je danas. Ovo praktično znači da je pronađen potpuno adekvatan i podoban informacioni mehanzam za Čoveka danas.
U svim sferama ljudskog življenja reakcije na ovo postignuće su jake i značajne. Ekonomska divizija ConsumInt-a saopštava “da je po prvi put u istoriji formiran stabilan model eksponencijalnih priliva u međunarodne finansijske rezerve“. Kulturolozi ConsumInt-a smelo i sa oduševljenjem upoređuju ovaj prilagođeni i omniprezentan Internet-proizvod kao “utilizovano ukupno ljudsko znanje, kulturu i kreativnost – kao jedan objedinjeni proizvod koji je svima neophodan i nužan“. Najpopularniji i najčitaniji pisac danas, Xjiu Df, čiji su segmenti vizionarske knjige korišćeni za samo koncipiranje ovog proizvoda, kaže za Pekinški press: “Objedinjena i univerzalna vizija – potreba svih konzumenata je progovorila kroz mene u moje pisane reči. Ja sam u isto vreme najuticajniji čovek koji je ikada živeo i najnepostojeći čovek koji je ikada živeo. Ja sam prestao da postojim ovom potpunom afirmacijom. Nekada mi zaista fali kapacitet da osetim i sebe i svet oko sebe. Nisam siguran da li da se zahvalim čovečanstvu, sebi, Bogu, ConsumInt-u ili majci.

Xjiu ima 6.5 milijardi prodatih (od kojih je zapanjujućih 6.45 milijardi pročitanih) specijalnh elektronskih primeraka svoje knjige “Ja nisam čovek, ja sam konzument.” za prethodnih godiunu dana. Xiju Df je za dve ipo godine od kako je član upravnog odbora ConsumInt-a postao najčitaniji pisac u istoriji ljudske civilizacije. Skala njegovog uticaja prevazilazi za pet puta sve autore u istoriji kombinovano. Počasni je doživotni član izdavačkog sektora ConsumInt-a.
kraj teksta/vesti iz budućnosti
###Voleo bih da neko uradi Dnevnik dramatizaciju ovih tekstova. Klasičan commie-style dnevnik sa konzervativnom matorom voditeljkom. To bi bilo taaako kul.###

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s